Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Nieliniowa rozgrywka w Cyberpunk 2077 - twórcy komentują, co poszło nie tak
Paweł Sasko, jeden z deweloperów Cyberpunka 2077, regularnie prowadzi transmisje z gry na Twitchu. W ich trakcie często dzieli się informacjami dotyczącymi kulis pracy nad produkcją. Nie inaczej było w przypadku ostatniej z nich, w której gościnnie wystąpił Philipp Weber, czyli projektant zadań w CD Projekt RED.

Twórcy poruszyli temat nieliniowości w Cyberpunku 2077. Weber jako przykład podał misję, w której towarzyszyliśmy Takemurze w drodze do Wakako. Przed graczami postawiono wybór, jak właściwie chcą rozegrać tę sytuację. Mogli po prostu wsiąść do samochodu tej postaci i udać się z nią w drogę lub przebyć ją samodzielnie. Ponadto możliwe było zaakceptowanie „podwózki” i nieskorzystanie z niej. Równie dobrze można było zaprzeczyć swoim wyborom.

Każda z wymienionych decyzji wiązała się z innymi konsekwencjami. Poszczególni NPC wchodzili ze sobą w odmienne interakcje. Zmieniało się także to, jak odbierali działania gracza. Tak mało istotny element, jak decyzja o sposobie dotarcia na miejsce związane z questem, oznaczał więc całą masę pracy projektantów.

Weber przyznał, że nie było to dobre rozwiązanie. Czas poświęcony na dostosowywanie detali tego rodzaju można było przeznaczyć na pracę nad innymi, ważniejszymi elementami gry. Niestety deweloperzy uczyli się tego w trakcie prac. Pozostaje mieć nadzieję, że przełoży się to na wartościowe doświadczenia, z których będą mogli skorzystać w przyszłości.

Źródło:
Przemysław Dygas - GRY-OnLine
Klemens
2021-11-23 10:47:23
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow